Forum / Arrangementer af anden art end LAN / Paintball 2008

Besvar indlægget
Indlæg [LANGAL]MadMilo - Søndag 12. okt 2008, 10:02 Besvar, med citat

Så er det igen tid til LanGal’s årlige paintball tur. 

Denne gang indtager vi banen i Borup, lørdag den 8. novemer 2008 fra kl. 10.00 til kl. 14.00.

Til jer der ikke kender banen i Borup er den bygget op omkring en 4-længet gård, så man spiller både ude og inde samtidig, Alle ruder er fjernet, så der ikke er glas og lignende på området. Omkring bygningerne er der bygget forhindringer i form af big-baller og andet skjul, samt der er lidt skov på området.

Adressen er:

Midt Sjællands Paintball center 

Langagervej 6

4140 Borup

Arrangementet har vi denne gang fået forhandlet til en pris af 450 kr. Dette er incl. 500 kugler og opstart. Yderlige vil der være en rabat til faste LanGal spillere på 100 kr. Arrangementet vil således koste 450 kr. for ikke faste LanGal spillere, og 350 kr. for faste! BEDRE PRIS FINDES DER IKKE!

Tilmelding skal senest ske den 20. oktober 2008 og skal foregå til mig på email: kela01@gmail.com eller telefon 23 71 77 47

Ved tilmelding skal du bare skrive dit navn, email, og evt. spillernavn

Så hiv fat i jeres venner, venners venner, kærester, bekendte, familie og lad os få stablet et ordentligt arrangement på banen. Jeg glæder mig til at se jer alle til et fedt arrangement.

Hilsen

[LANGAL] Snowball

Indlæg [LANGAL]Hintzmann - Søndag 12. okt 2008, 20:41 Besvar, med citat

Lørdag den. 8. november er jeg desværre til familiefødselsdag i Jylland Sad

Indlæg [LANGAL]MadMilo - Mandag 13. okt 2008, 8:01 Besvar, med citat

I’ll be there... så er i advaret!

Very Happy

Indlæg [LANGAL]Snowball - Tirsdag 14. okt 2008, 21:43 Besvar, med citat

ja, jeg kommer selvfølgelig også.. der skal nakkes. Smile

Indlæg [LANGAL]Gummianden - Onsdag 15. okt 2008, 7:40 Besvar, med citat

Aij, aiijjj....ku det ik´ha været d. 15 istedet. Jeg skal til fest på min gamle skole d. 14 i Hvidovre, og tager først hjem søndag alligevel. Nå må se om ik´ det kan lade sig gøre trods det, ville sgu gerne nakke jer knægte irl.

Skal da vist hjem og have pudset mine gamle miliboots af , så hold lige en plads Smile

Indlæg [LANGAL]Snowball - Torsdag 23. okt 2008, 8:46 Besvar, med citat

kom så lan'er.. skal i ikke med ud og skyde paintball.

Indlæg Axy - Tirsdag 28. okt 2008, 22:55 Besvar, med citat

Scheisse, jeg så ikke tidsfristen var så tidligt... Jeg vil ellers MEGET gerne med denne gang, har mest af alt ventet med at melde mig til fordi jeg ville høre ad med Zig først. Så hvis jeg stadig kan nå at komme med ville jeg være meget glad

Besvar indlægget