Så er det igen tid til LanGal’s årlige paintball tur. Denne gang indtager vi banen i Borup, lørdag den 8. novemer 2008 fra kl. 10.00 til kl. 14.00. Til jer der ikke kender banen i Borup er den bygget op omkring en 4-længet gård, så man spiller både ude og inde samtidig, Alle ruder er fjernet, så der ikke er glas og lignende på området. Omkring bygningerne er der bygget forhindringer i form af big-baller og andet skjul, samt der er lidt skov på området. Adressen er:Midt Sjællands Paintball center Langagervej 6 4140 Borup Arrangementet har vi denne gang fået forhandlet til en pris af 450 kr. Dette er incl. 500 kugler og opstart. Yderlige vil der være en rabat til faste LanGal spillere på 100 kr. Arrangementet vil således koste 450 kr. for ikke faste LanGal spillere, og 350 kr. for faste! BEDRE PRIS FINDES DER IKKE! Tilmelding skal senest ske den 20. oktober 2008 og skal foregå til mig på email: kela01@gmail.com eller telefon 23 71 77 47 Ved tilmelding skal du bare skrive dit navn, email, og evt. spillernavn Så hiv fat i jeres venner, venners venner, kærester, bekendte, familie og lad os få stablet et ordentligt arrangement på banen. Jeg glæder mig til at se jer alle til et fedt arrangement. Hilsen [LANGAL] Snowball
|